2011. október 15.

Cutie Mark Crusade: A Dash of Adventure!

Előző pónis játékok összefoglalásunkban nem esett szó róla, mégis ez a fantasztikus kalandjáték dobta ki elsőnek a demóját. Kalandra fel!
Egy kifejezetten pónikra specializálódott csapat, a Manestream Games fejlesztése alatt zajló projekt mindenképp megérdemli a figyelmet.

A kalandjátékok szerelmeseinek nem lehet ismeretlen, a point'n'click játékmód, a párbeszédek és a pixel vadászat. Ugyan a pixeltől most eltekintünk, mert a grafika gyönyörűen tükrözi a műsor színvonalát. Nézzétek csak meg ti magatok!



A játékban küldetéseket, "hadjáratokat" kapunk, amiket meg kell oldanunk 3 kis kedvencünkkel. Igen, most nem a szokásos hatost kapjuk, hanem Almavirágot, Rollerinát és Édi Bellát irányíthatjuk egerünk segítségével. Mind hármukat külön-külön vagy akár egyben is mozgathatjuk és cselekedhetünk. A csapatmunkára már a demóban is szükség lesz, mivel például Almavirág erősen tud rúgni (a vérében van :P ) addig Rollerina valamennyire repülni, Édi Bella meg hát... énekel. Nem hangzik keménynek, de a játékban üt. Nagyot.

A történetről eddig még nem sokat tudni, de az biztos hogy összefutunk a főszereplőkkel és megoldunk egy két rejtélyes ügyet. Csak legyen már kész...


Szóval irány letölteni a demót, kalandozzatok egy kicsit, majd áradozzatok itt róla egy kicsit, mert engem teljesen letaglózott. Megyek is és hallgatok egy cukijegy indulót!



10 megjegyzés:

  1. A trailer bejövős.:D A Syberia c. mestermű óta amúgy is imádom a point'n'click kategóriát.:D

    VálaszTörlés
  2. Jaj a Syberia... minden kalandjátékok gyöngyszeme... Remélem 1-2. is kipörgetted :P

    VálaszTörlés
  3. Igencsak jó lesz, ha elkészül, kár, hogy a Lucas Arts abbahagyta a Maniac Mansion sorozatot (és érdemben a Monkey Islandet is). Kis szerencsével lesz olyan jó, mint az elődök, és egy igazi klasszikus születik.

    VálaszTörlés
  4. Thorin, Tales of Monkey Island ismerősen hangzik? Ha szeretted az eredetit, akkor ezt imádni fogod. Hidd el én megtapasztaltam :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor már említsük meg a gobliiins című játékot is hisz arra hasonlít ez a játék leginkább

    VálaszTörlés
  6. új jáccás.
    én nem csalód

    VálaszTörlés
  7. Valaki végigvitte? Nekem kissé magas, nem tudok semmivel kezdeni semmit vagy ha igen akkor az haszontalan

    VálaszTörlés
  8. Légyszi ne ide írjátok a végigjátszást, mert lehet valaki véletlenül elolvassa :) Én se szeretem ha elmondják hogy kell megcsinálni. :P

    VálaszTörlés
  9. Linuxon tolom, forrásból indítva gyönyörűen elfut. Bár nem vittem végig.

    VálaszTörlés