2011. október 4.

Fanart 88.

Ki ne vinné haza?^^















Másnaposok 3.

7 megjegyzés:

  1. AAAAAAAAAAA nem tudtam, hogy van magyar brony lap, jeeeeeeeee :D

    VálaszTörlés
  2. >Murcy
    képzeld el,csoportuk is van rengeteg. :)
    >1.kép
    én nem vinném haza,inkább eladnám pl eBay-en,megnézném h ütik szét egymást a brony-k érte h megkapják

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó kép durva lett XDD és én is hazavinném a kis Lunát :D

    VálaszTörlés
  4. de cuki én szintén haza vinném el lenne a pulikkal csak vissza ne éljen a sötétséggel.

    VálaszTörlés
  5. a részeg póni is aranyos, bár inkább hasonlít egy nyúlra.. :D és ÉÉÉN hazaviszem Lunát! *.*

    VálaszTörlés
  6. Én is hazavinném, ha érted mire gondolok...

    VálaszTörlés
  7. Első baromi édeees ^^ Én hazavinném :D

    VálaszTörlés