2012. január 11.

12. rész - A Családi Összhang napja


Beüzemelt végre a www.hunbrony.hu!

Egyúttal kész a fordítás is. A youtube vacakol, csak holnap tudom rendesen átnevezni.
Kérlek,  ellenőrizzétek alább a videót, mert momentán abban sem vagyok biztos, hogy jót ágyaztam be D:





Amúgy köszönöm szépen a youtubeon tett számos észrevételt, tudomásul vettem őket, és jó párat rendkívül hasznosnak tartok.
Azonban kérlek ne felejtsétek, hogy én egyben a szájra illesztést is gyakorlom, szóval hajlok arra, hogy önkényesen módosítsak egy kifejezést, vagy szót. Aki a tükörfordítást kedveli, annak egy barátom szívesen megcsinálja.

Hivatalos (Minimax) szinkron:


6 megjegyzés:

  1. áhh már nagyon vártam :D alig érteni a mamót :D (nevét nemtudom :$ )

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ismét remek lett a felirat, köszönet érte! Meg így utólag az összes eddigiért is :)

    Bár mondanám, hogy a Timber Wolf-ot valami beszédesebbre kéne fordítani, de mivel negyed óra alatt sem sikerült kitalálnom valami jobbat a jelenleginél, így nem mondom :P

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez az egyik legjobb rész eddig. :)

    VálaszTörlés
  5. Mért nem hívják a zsupalmát szivárványvágtaalmának? LOL ^^

    VálaszTörlés