2012. február 24.

Vengédposzt: Hírmorzsák 3.


Lássuk a mai híreket!


Egy kis étvágygerjesztő:

Ilyet a következő találkozóra? Hmmm…


Read it and Weep tf2 pálya mod

Mivel nagy Daring Do fan vagyok, ennek nagyon örültem. Az egész kórházat beletették, plusz a Daring Do könyvre ütve átjutunk a kaland helyszínére, ahol még az ugrálós rész is meg van tervezve!

Daring Do sidescroller játék


Már bemutattam a Daring Do tf2 pályát, most jöjjön egy Daring Do játék. Ez egy sidescroller (oldalnézetes játék). Daring Do-val kell átjutni a pályákon, közben el kell kerülnünk tigriseket és más dzsungellakó lényeket.


Statisztika

Egy lelkes kolléga elkészítette a sorozat karakter „népszerűségi” statisztikáját. Rajta van minden adat a main6-ről és Spike-ról. Mennyit szerepelt az adott részben, ki volt az adott rész „legnépszerűbb” karaktere, stb.

Twilight óriás szobor


Mivel mással lehetne feldobni egy felvonulást, mint hogy az eseményen Twilight is tiszteletét teszi? A kép Torontóban készült, a ’Santa Claus Parade’ keretein belül.

Pónik a tudomány nevében!


Dr. Patrick Edwards egy amerikai kutató. Mint az kiderült számára a nyáron, fia, Will is brony. Először meglepődött a dolgon, de később kutatót egyre inkább lenyűgözte a téma és új projektje keretein belül a bronyság ’mivoltát’ kutatja. Kérdőivekkel és bronykkal történő találkozásokkal igyekszik kideríteni az igazságot, az az, ’Miért is szeretjük annyira a sorozatot?’.
Köszönöm a figyelmet, psvitahun voltam.

2 megjegyzés:

  1. Mik nem történnek manapság! XD

    VálaszTörlés
  2. Végigolvastam a tudományos cikket és minden kommentjét.
    Jó látni, hogy valakit ilyen szinten érdekel a bronyság és annak valós okai.
    És igen, nem szabad, ismétlem NEM SZABAD csak abból kiindulni, hogy "My Little Pony? Ah kislányoknak szánt mese!", mert lehet, hogy tényleg kislányoknak SZÁNTÁK, de ha egyszer a fél világ ezt nézi!!!! XD Akkor lennie kell benne valaminek, nem?? XD Valaminek, ami szimpatikussá teszi mindenki szemében, nemtől és kortól függetlenül.

    Én sem gondoltam volna, hogy veterán Left 4 Dead-esként, meg egyéb aprítgatások (Killing Floor, minden, ami Serious Sam, Wolfenstein, stb.) közepette pónizni fogok és mégis megtörtént, egyszerűen azért, mert ami jó, az jó.
    Ugyanakkor arra sem számítottam, hogy karácsonyra pónifigurát kapok. XD

    UI: Huzzah!

    VálaszTörlés