2012. március 4.

Vendégposzt: Hírmorzsák 4.

Kicsit el voltam havazva,  nem volt időm posztra, hát most pótlom a hiányt!


Magyar deviantArt közösség


Megalakult magyar deviantArt közösségünk! Gyertek és csatlakozzatok, töltsetek fel fanartokat, verseket, fanficeket, képzeleteteknek csak a jó ízlés szabjon határt. A csoport már majdnem 20 tagot számlál.
Aki kedvet kapott a művészkedéshez a csoportot itt találja.

McDonalds-os póni figurák


Múltkor már esett szó az egyenlőre még csak az Amerikában elérhető új, áttervezett, Mcdonalds-os póni figurákról. Újdonság ezzel kapcsolatban; kicsit megdöbbentem, mikor megláttam, hogy kedvenc karaktereim fejéből egy hatalmas karika kandikál ki. Ez a kis alkalmatosság egyébként kedvenceink kényelembe helyezését biztosítja övünkön. A sorozat kb. 1 éves csúszással fog érkezni az amerikai megjelenéshez képest.

Super Best Friends Forever start


Mint az kiderült, Lauren Faust új sorozata holnaptól rajtol és ez alkalommal már több szereplőröl számolhatok be. Lauren alkotásainak mindig is volt egy sajátos stílusa, érdemes megnézni.

Cutie Mark Crusade fejlemények


Ha nem lett volna már idáig is az egyik legígéretesebb projekt, az alkotó új videót mutatott be a játékról. Kapunk új helyszíneket, új karaktereket. A videó nézése közben fokozódó nyáltermelés előfordulhat... bár talán ez így kicsit kétértelmű lett.

Új Luna Game


A creepypasta játékok szerelmesei végre kapnak új Luna Game-t. Az új rész a Luna Game 5 címet kapta. Sajna még nem volt időm játszani vele, de az elmondottak alapján hasonló, mint a "klasszikus" Scary Maze.
A játék letölthető ITT

A végére pedig a „ Mi a fene lehet ez?” kategória első helyezettje került

psvitahun


4 megjegyzés:

  1. én még régen rajzoltam egy Fluttershy-t és azt szeretném felrakni ha lehet csak nem nagyon értek ehez az oldalhoz :/

    VálaszTörlés
  2. nos, ide nem tudsz csak úgy tartalmat feltölteni, de ha elküldöd nekem, Fallingnak, vagy akármelyik másik szerkesztőnek, nagy valószínűséggel kikerül az oldalra ;)

    VálaszTörlés
  3. Nekem. Fanartfelelős én vagyok.:)
    fallingstar@hunbrony.hu

    VálaszTörlés
  4. az is szép lenne ha ide kerülne ki de én most pl arra a fan csoportosra gondoltam :D de akkor már elküdöm Fallingnak

    VálaszTörlés