2012. augusztus 8.

Fanart 202. Fallout: Equestria


Sok szeretettel üdvözlök mindenkit eme csodás estén! Én Dream Breaker vagyok (közismertebb nevemen Laczkó Balázs) és én fogom elhozni önöknek a képeket (Fanartokat), a képregényeket (Comicokat) és a videókat! (A zenék Anne feladata.)

Sokat gondolkodtam, hogy először is mit osszak meg önökkel (Twilight-ot, Pinkie-t vagy netán Falling-ot), végül a Fallout: Equestia-nál  maradtam. Miért? Mert a játék nagyon jó, de a crossover, amit hozzá írtak, még jobb! Sokaknak csak ajánlani tudom, de inkább csak azoknak, akikben van annyi kitartás, hogy elolvassanak egy 2048 oldalból álló fanficet. Hát akkor, jöjjenek a képek! :D
















3 megjegyzés:

  1. Nem volt szerencsém egyikhez sem. Milyenek? Mesélhetnél egy kicsit, hogy szted miért jó az eredeti, meg miért jó a crossover fanfic (amúgy rosszakat hallottam a crossover fanficről)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ahhoz egy külön poszt kéne! :D
    Röviden, a Fallout első két része nagyon jó, a többi egy kicsit gyengébb. A fanfic meg... Aki nem szereti az erőszakot, az apokalipszist, és a káromkodásokat, az ne olvassa el!

    VálaszTörlés
  3. A Fallout Equsetria van magyar változatban is?

    VálaszTörlés