2014. január 20.

Munkába állok

Szép estét kívánok az olvasóknak, azt hiszem, a cím már mindent elárult arról, hogy miről is fog szólni ez a cikk. Előre szólok, hogy nem vagyok túl jó a bemutatkozások írásában, és igyekszek rövidre fogni.

Omni vagyok, egy 15 éves fiú, Pest megye leghírhedtebb városából, Gödöllőről. Egyszer volt, hol nem volt, voltam egyszer én, aki egy szép márciusi napon, mikor még a 2011-es naptár volt a falakon, megismerkedtem a sorozattal. Kezdetben természetesen röhögtem, de aztán rávettem magam, hogy megnézzem az első részt. Aztán a másodikat. Aztán a harmadikat. És így el is kezdődött a sorozat iránti rajongásom. Viszont játékfigurákat, posztereket és egyéb ehhez hasonló dolgokat nem gyűjtök. Környezetemben nem sokan tudják rólam, hogy rajongó vagyok, de ha megállítanának az utcán és megkérdeznék, akkor büszkén azt válaszolnám, hogy igen.

Szabadidőmben dalokat írok át gitárra, rajzolok, egykerekűzök, és a természetet járom, és bronys rpkben játszom. (Huh, ez eléggé sablonosan hangzik, de most csak ez jutott eszembe).

A honlap szerkesztés nem új dolog (bár a Bloggert még nem igazán ismertem ki), gyakorlott vagyok a HTML-ben és a CSS-ben. Terveim szerint én hírekkel (legfőképpen a Hasbro random pusztításairól a fandomban), fanart csokrokkal, és a legeslegjobb zenékkel foglak ellátni titeket.

Tőlem nem kell félni, nem harapok. Nyugodtan írjatok, ha valami nyomja a lelketeket, vagy csak szeretnétek kérdezni valamit. Egyenlőre ennyi, ne lőjük el előre a puskaport.

Üdv, Omni.