2014. május 31.

Nyári banner verseny; Eredményhirdetés


Nem, ezúttal nem tévedtem. Ezúttal rendkívül leegyszerűsíti a szavazást, hogy mindössze egyetlen pályázó érkezett be. Legalábbis én nem találtam egyik postafiókban, de még a spam-ek között sem. Ha valaki mégis lemaradt, küldje be újra és megint elővesszük a szavazós témát. Ha a hétvégén nem érkezik új pályázó, akkor a későbbiekkel a szezonközinek megfelelően (vagyis járnék, ha jönne szezonközi) fogok eljárni, miszerint bemutatom és dönthettek, cserélődjön vagy maradjon.

De hogy ne tudjuk le ennyivel a témát, még egy egész napig tavasz van, és kaptam egy design tervet is a banner mellé. Most a legtisztább dönteni, amíg még nem öltötte fel nyári külsejét a blog. Íme hát:

(a linkek színe is változni fog, természeteten)

Amennyire látszik, a színösszeállítás nagyon a bannerre lett szabva, így túl sok mozgástér nem maradt. Ha valakí úgy érzi, mégis van jobb ötlete, azt lehetőség szerint ehhez hasonlóan, színkódos formában közölje. Mivel szerintem nem vagytok túl sokan, akik fejből kivágják a színkódokat, ez lehet segítségetekre.