2014. december 14.

Egy új szerkesztő!


Sziasztok, üdvözlök mindenkit, én Matrox vagyok és örömmel jelentem be, hogy
immáron én is a blog szerkesztője lettem.

Huh, hát mit is mondjak magamról. Ebbe az egész témába egyik valószínűleg ebben a közösségben ismert ember, SziHu vezetett be. Már az elején teljesen megtetszett az egész, emiatt egy darabig nem is hittem magamnak, hogy én ilyen jellegű dologgal foglalkozom, de azóta se bántam meg. Igaz, nem régóta lettem brony, de már minden fontos dolgot ismerek, szóval nem lesz gond, hogy változatos posztokkal szolgáljak nektek. Ami ezt illeti, főleg zenés és PMV-s posztok várhatóak tőlem, de ha van valami fontos információ, amit időben megtalálok azt is közzé teszem. Hát ennyi lenne ez a kis bemutatkozás remélem a későbbiekben elnyeri tetszésetek a munkám.