2015. március 14.

Új szerkesztő a fedélzeten: Retrotom



Helló!
Én Retrotom lennék és ezennel beállok a szerkesztők sorának a végére, és megpróbálom öregbíteni kis blogunk hírnevét, majd kiderül (vagy beborul) hogy mégis mi lesz belőle!

Mint mondottam volt, Retrotom néven futok már egy ideje. Szerkesztővé válásom előtt is próbáltam hozzátenni a blog tevékenységéhez itt-ott, de az őszintét megmondva arra nem számítottam, hogy egyszer szerkesztő leszek.

Ahonnan ismerhettek:

A heti podcastban, a PPP-ben én vagyok a hang, aki kétségbeesetten próbálja folyton folyvást visszaterelgetni, a rakoncátlan mód bárányként eltévedt párákat (Bencét és Yaegert) a „komoly beszélgetésnek” is csúfolt kacskaringós sárgaköves útra.
Továbbá szoktam fordítgatni is. Példának okáért van egy most futó képregény, az „Őrült Jövő,” ennek én vagyok a fordításáért felelős. (Anon-tól meg utólagosan is szeretnék bocsánatot kérni, mert minden előzetes engedély nélkül folytattam helyette fordítást… ^^”)
És még a negyedik évad feliratához is van egy kis közöm.

Mit várhattok tőlem? Remek kérdés!

Shiron válláról átvállalom a heti podcast posztolását. És szeretnék minden hétre legalább egy képregény fordításos posztot, amiért ha kell, saját kezemmel fogok megküzdeni!

Ez lenne a fő profilom, de mivel Celestia útjai kifürkészhetetlenek, ne lepődjetek meg, ha dolgok változni fognak! (Idővel majd mindenre fény derül…)

Köszöntem a figyelmet!
Há csikicsá!