2015. augusztus 15.

A nagy magyar brony piknik - élménybeszámoló és értékelés


Ismét elérkezett augusztus 9.-e, és ezzel együtt eljött az ideje egy újabb nagy magyar Brony-Pegasis összeröffenésnek.


Történt egyszer réges-régen, kb. augusztus 9-én, hogy felmentem Pestre a déli pályaudvarhoz. Nem láttam arrafele senkit, gondoltam várok, aztán kiderült, hogy sokkal korábban elindultak onnan. Semmi gond nem volt, mert arra jár a 4-6-os villamos, amivel még ki tudtam menni. Nem nagyon ismertem a járást, de hála Istennek eljutottam oda épségben.

Bóklásztam egy ideig a Margit-szigeten, de nem találtam meg a helyszínt. Egyszerűen nem láttam senkit semerre, viszont még mindig nincs baj, volt egy telefonszámom, amit bármikor tudtam hívni, ha esetleg gond lenne. És milyen jó, hogy még megvolt.
Jött is a segítség, elkísértek a helyszínre, a Margit-szigeti víztorony aljához egy szép nagy fához.

Mindenki hozott magával enni- és innivalót. Én gondoltam, sütök muffint, azt fogom osztogatni mindenkinek.

Hozzá kell tegyem, nekem ez volt életem első brony meetje, így az elején nem igazán tudtam, kihez menjek oda köszönni.


Meglepő, hogy pozitív visszajelzések érkeztek rá. Mindenki letelepedett a terülj-terülj szőnyegem köré. Legtöbben azért, mert csak úgy a semmiből feltűnt ott fél kilónyi disznózsír.


Ezeket leszámítva talán kicsit sokan bámultak meg minket, de szerintem ennek a magyarázatát az előző kép teljesen kielégíti.
A rengeteg program mellett én sem unatkoztam. Azon kívül, hogy a tömegeket jártam, és mindenkivel megpróbáltam beszélgetni, részt vettem a fanfic író versenyen. Nem nyertem, de Molnár Tibornak ezúton is gratulálok a sikeréhez.
A rajzverseny első helyezettje The1Xeno1 lett.

(Ez a kép később lett digitalizálva.)

A Brotherhooves Social verseny is rendkívül izgalmas volt. A szervezők ötletes és nehéz feladatokkal lepték meg a résztvevőket.
A nyereményekért megérte versenyezni, aki pedig bármilyen versenyszámban részt vett, kapott egy aranyos kis kitűzőt.
Megérkezett Gyilok is társával, gitárjával, és együtt fergeteges hangulatot csaptak.
Sajnos mindennek egyszer vége kellett legyen, így a piknik is kezdett a végéhez közeledni.
Így az eredményhirdetés után könnyes búcsút kellett vegyek mindenkitől, akikkel ott megismerkedtem. Hazafele a vonaton már írtam is a cikket. Papírra, ceruzával.
Hivatalosan nyaralni voltam, így a cikket csak ma tudtam kirakni.
De nem csak a szerkesztőség képviseltette magát a meeten. A PPPodcast stábja, és hat ember a fordítócsapatból is megtisztelte a meetet jelenlétével. Továbbá több artist is megjelent, például The1Xeno1, Vanille93, Dj Twillight Star, és Niki Pegasister.

A szervezők voltak olyan jó arcok, hogy adtak egy interjút a PPPodcast stábjának is.

Összegzésként amit kiemelnék, az a profi szervezés és a sok energia, amit ebbe a találkozóba beleöltek. Ahogy Inchay elmondta nekem:
„Nem volt már annyira kedvem még egyszer az egészet végigcsinálni, de a végén minig rájövök, hogy az újakért megéri.”

Továbbá minden kedves bronynak és pegasisternek szeretném megköszönni, hogy szakított rám időt, és beszélgettek velem. Rengeteg dolgot megtudtam más találkozókkal kapcsolatban, és segítettek nekem eme cikk megírásában.

Remélem, jövőre ugyanúgy, mint az idén, ismét össze tudunk jönni egy talán még nagyobb pikniken.