2015. augusztus 8.

Ötleteljünk!


Azon gondolkodtam a minap, hogy egy jó ideje a blog elég
monoton, szinte mindig ugyan azok vannak és kíváncsi
vagyok tehetünk-e ellene valamit...




Mióta Bitterman elment és igazából előtte is -valószínűleg mivel kevés ideje volt- a néhai híreken kívül nem igazán sok változatosság volt a blogon a szokásos posztokon kívül. Terveztem párszor, hogy csinálok érdekesebb, olvasmányos posztokat, de egyszerűen nem találtam témát. Equestria Dailyt napi szinten olvasom, de igazából olyan hírekkel van tele, ami vagy nem igazán érinti az európai embereket, vagy nem ér meg itt említést mivel senkit se érdekelne. Ezért ha van valakinek ötlete, hogy milyen posztokkal lehetne változatosabbá tenni a blogot, az írja le és ha sok pozítív szavazat érkezik rá, valamint nekem is megtetszik akkor elkezdek foglalkozni vele. Csak ennyit akartam, további szép napot.