2015. szeptember 9.

Új szerkesztő a vásznon!

Üdv!

A szemfülesebbek már észrevehették, hogy pár napja már én is piciny kis blogunkon tevékenykedem, és úgy éreztem illő lenne egy ilyen beköszönős posztot is írni.


No, én Flunky lennék, nemes egyszerűséggel.
Cirka 3 éve vagyok már brony, és olyan féléve léptem ki az inaktív, "egye a sötét szobában nézek pónikat", zúgbronyságból.

Az blogon már találkozhattatok velem a komment szekcióban, illetve néhanapján egy-két verset is írkálok. Emellett az ötödik évad fordító brigádjában én felelek a dalokért.
A PPPodcast egyik állandó tagja vagyok. (Tudod... aki folyton random eltűnik és Retrotomék keresőhadjáratot futtatnak utána minden héten.)

A Scriptoriumok posztolása végett kaptam szerkesztői státuszt, de ezenfelül próbálok mással is foglalkozni. (#1. naplóbejegyzés - Ide kitalálni valamit)
Mindenesetre egy kis germanizmussal karöltve próbálok hasznosnak bizonyulni és felnőni ehhez a feladathoz.

Love&Tolerance