2016. április 1.

Ezentúl ez az oldal az enyémé!

Már régóta tervezgetem ezt a napot, de ma végre eljött a tökéletes alkalom!
ÉN Marcsello, önkényesen átvettem Shiron mind a hat almáját!
A Terv:
Még anno Díszletmesterként kúsztam be titokban a szerkesztőséghez, majd hamar Sitebulderré és Fejlesztővé avanzsálódtam, akkor még nem is sejtették piszkos kis terveimet.

de MA eljött az idő, töröltem mindenkit a szerkesztőségből, és most én, ÉN vagyok az egyetlen szerkeszője fejlesztője, karbantartója, rendszergazdája és működtetője az oldalnak!
Ilyen az élet gyerekek! Most eljött az én időm!

(Salynos ez mijatt nincs aki lektolálja a posztjaimat)

Update:
A rémuralmat megdöntötték, apró változások voltak megfigyelhetőek az oldalon ez idő alatt, aki kíváncsi az a baloldalt lévő képre kattintva megtekintheti, hogy nézett ki az oldal. A szavazás eredményét pedig itt lejebb
Részletesebb Eredmények